Thursday, August 14, 2008

يوميات باحث عن عروسة, بارت وان

2 comments:

  1. ))))))))
    أنا : ممكن ... البانجو مش وحش برضه ...
    -نعم ؟؟؟
    -لا ... مش قصدي ... انت عايزاني أعمل زيه ازاي يعني ؟؟
    -يعني ... زي معمل الجمعة اللي فاتت ...
    -إيه ... صلى الجمعة يعني ؟؟؟



    -يا سلام .... يعني هوه ده كل اللي همك ... صينية البطاطس ...
    -أكيد لأ يا حاجة ... أنا بهرج ...
    -آآآآه ...
    -انتي برضه بتعملي محشي تحفة ...



    - يابني متزعلش نفسك ....
    - أنا زعلان عشان تفكير البنت نفسها يا أمي ... خلاص ... كل حاجة بقيت بيت وفلوس بالعبيط وكلاكس بيب بيب ؟؟؟
    - خلاص يابني متزعلش نفسك بقه
    - وأزعل نفسي ليه ... ؟؟؟ .... الحمد لله أنا معنديش مشاكل ...
    - ................................
    - بقولك إيه يا تامر ....
    - خير يا أمي ...
    - مش هنفرح بيك بقه يا ضنايا ؟؟؟
    ((((((((((



    دول مسخرة lol

    ReplyDelete
  2. بجد جامد جدا
    مهيس أخر حاجة

    ReplyDelete

كومنت ع التهييسة